Kőszek+36-30 815 5050 Kőszek info@kosec.hu

Távfelügyelet

A távfelügyeleti szolgáltatás a lakásokban, családi házakban, üzlethelyiségekben, irodákban működő riasztórendszerekről beérkező jelzések napi 24 órás, folyamatos felügyeletét és a jelzések feldolgozását jelenti.

Az ügyeletes diszpécserek éjjel-nappal számítógép segítségével figyelik a távfelügyeletre csatlakoztatott objektumok érzékelőinek állapotát. Segítségével láthatóvá válik az objektumban történő minden esemény, pl. a riasztó ki- és bekapcsolása, támadás, betörés, tűz, stb. Az intézkedést igénylő jelzések (pl. támadás, betörés) esetén az ügyeletes diszpécserek haladéktalanul értesítik az előfizető által megadott személyeket, szervezeteket valamint a jelzésnek megfelelően járőrt, tűzoltót, mentőt indítanak a szerződéssel rendelkező ügyfelek objektumaihoz. Az általunk biztosított szolgáltatáshoz szorosan kapcsolódó kivonuló járőrszolgálat a helyszínen biztosítja az ügyfél személye és a vagyontárgyai védelmét.

A távfelügyelet diszpécserével folytatott telefonbeszélgetések minden esetben hangrögzítésre kerülnek, hogy az eseményekre történt intézkedések a későbbiek folyamán is könnyen visszakereshetők legyenek. 

A szolgáltatás igénybevételéhez az alábbiak szükségesek:

 

1.      Elektronikus riasztórendszer:

Amennyiben még nem rendelkezik riasztórendszerrel, akkor kérésére egy ingyenes felmérést követő árajánlat alapján rövid határidővel kiépítjük azt. Telepítéseink során a jelenleg elérhető legkorszerűbb technikai megoldásokat alkalmazzuk, termékeink minősített (MABISZ) eszközök. Az általunk telepített rendszerekre 12 hónap teljes körű garanciát vállalunk. Garancia letelte után sem hagyjuk magára az általunk telepített eszközöket. A karbantartási szerződés keretében végzett műszaki felügyelet tudja biztosítani, hogy rendszereink hosszú évekig egyforma hatékonysággal működjenek tovább. Az időszakos karbantartás mellett 24 órás rendelkezésre állású műszaki szervizszolgálatot és néhány órán belüli hibaelhárítást vállalunk.

 

2.      Átjelző rendszer a távfelügyelet felé:

A távfelügyeleti átjelzés az alábbi módokon történhet

  • vezetékes telefonvonalon történő kommunikációval (alapkiépítés, nem preferált)

Az átjelzés biztonsága nagymértékben függ a telefonvonal megbízhatóságától és a vezeték elhelyezésétől (falon kívül vagy falon belül védőcsőben vezetik). A rendszer napi egyszeri alkalommal küld teszt életjelet a távfelügyeleti állomásra. A kommunikációs díj teljes egészében az ügyfelet terheli, amely a telefonszámlában jelenik meg.

  • GSM és GPRS üzemmódú kommunikációval (GSM és GPRS átjelző telepítésével)

Az átjelzés fejlettebb, nagyobb biztonságú formája. A riasztó központhoz csatlakozik egy GSM/GPRS kommunikátor, amely esemény bekövetkeztekor (riasztás, hiba, életjel) elküldi a szükséges adatokat. A kommunikátor védett térben van így közvetlen szabotálhatósága riasztás bekövetkezése nélkül nem lehetséges.  A kommunikációs díj ebben az esetben is az ügyfelet terheli. 

Több átjelzési mód együttes alkalmazásával a jelzőrendszer biztonsági foka tovább növelhető!

 

3.      Távfelügyeleti szolgáltatási  szerződés:

A szolgáltatás lehet:

  • kivonuló szolgálatos
  • kivonulás nélküli (értesítéses)